Sjukhelg + internetshoppat

Hej på er alla fina! I fredags jobbade jag 15-22 men kände att jag började få feber och mådde inte nå bra alls så blev hemma från jobbet lördag & söndag. Så igår var jag med min mamma och min bror och bara hade myskväll, åt god mat och kollade reprisen på Fångarna på fortet. Alltså soffhäng för att bara vila upp sig och bli frisk. Idag känner jag mig faktiskt bättre så imorgon ska jag jobba.
 
Förresten så tänkte jag visa upp detta som jag klickat hem från både H&M Home & Lagerhaus för några dagar sedan. Jag har ju insett att jag faktiskt vill byta ut silver i vardagsrummet till guld (det mesta ialf) vissa silverprylar kommer att få vara kvar, men inte så att det kommer se fult ut. Även köpt ett sånthär ''galler'' man kan hänga upp fina bilder på osv som jag tänkte ha i våran hall, så klickat hem 3 bilder + guldclips till den. Kommer bli så snyggt tror jag. Även fått min önskan igenom att få ha två rosa kuddar i soffan också och det känns jättebra! Att få in en liten färgklick + att det är finaste färgen.
 
Idag gjorde jag även en beställning från Desenio med posters, såå himla fina. Har köpt två vita tavellister som ska upp ovanför soffan och då tänkte jag fylla den ena i alla fall med massor av fina tavlor från Desenio. Kompletterade kan man säga, har redan beställt så sjukt mycket från den hemsidan och har en plan hur jag ska ställa upp tavlorna redan så två tavlor har jag redan klara hemma så jag beställde de ''som fattas'' + en tavla till sovrummet. Dit in ska det dock fler, men började med en och den blir Robin glad över i alla fall. Kan visa i ett annat inlägg hur jag tänkt och vilka posters, om ni vill?! Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på någonting innan det är dags att sova. Ha det bäst!