Winter

Idag snöar det ute eller gjorde kanske jag ska säga eftersom snöflingorna knappt syns längre. Först när jag såg att det snöade blev jag bara så grymt sugen på att dra ut och fota bilder men får se, kanske drar ut på en stund.
 
Idag är jag ledig vilket känns superskönt, både jag och Robin är lediga dessutom. Jag ska på en stund städa undan en massa i köket och senare idag blir det kanske att vi drar och handlar lite mat. Tänkte även meddela att jag till 99% kommer att köpa mig en ny kamera, såklart en Canon för kommer inte byta bort mig från det. Tittar på en Canon EOS 7D och tror det blir roligt att byta upp mig från min Canon EOS 600D. Läst och hört så mycket bra om dom och även sett så fina bilder fotade med den kameran. Sen vill jag ju även ha ett 30mm objektiv med ljusinsläpp 1.4 då jag tycker mitt 50mm 1.8 ibland inte funkar till allting man vill fota. Får se hur det blir, uppdaterar er såklart ifall det blir ny kamera! Ha de bäst.