Ett dygn utan sömn.

I förrgår for jag till Sävast och red Trine med Celise. När vi var klara där cyklade vi in till stan där vi köpte lite gott på Shell och sen cyklade vi till Kvarnängen där vi åt och pratade en massa. Slutade med att vi var vakna hela natten och sen kring 9-tiden for jag till Råbäcken och fixade åt Sofias ponny Tobbe samt red ut på honom med Sofia och Kiwi. Var sedan hos henne ett tag innan jag lånade en cykel och cyklade hem. Somnade gode tidigt igår kan jag tala om eftersom jag inte hade sovit på ett dygn.
 
Även idag har jag varit ut till Råbäcken och fixat samt ridit ut på Tobbe med Sofia. Han är en riktigt fin ponny och jätterolig att rida! Nu har vi precis fått middagsgäster så vi ska grilla till middag idag, blir nog gott. Sen får jag väl se vad som händer resten av kvällen.
 
Fina Tobbe.