12:31

Bästa Jack.
Igår blev en lugn kväll med god grillad mat & efterrätt. Spenderade även kvällen med att prata i telefon ett antal timmar. Först med Sofia och sen drygt 2 timmar med Eveline fram tills kring efter 1 på natten, hehe. Idag vaknade jag kring 10 och åt god frukost som bestod av juice, smoothie och mackor. Sen for vi till stallet, jag, mamma och två av gästerna som sovit här. Jag hoppade Jack inför Piteå och det gick väl bra, inga stopp eller rivningar men gode taggad var han. Hoppade bana med räcken och oxrar på ca 80-90cm och sen avslutade jag med att hoppa kombination. Först på 80cm och sen sista gången jag tog det var det 70cm bara för att han skulle få avsluta med att tycka att kombination var lätt.
 
Nu har vi precis ätit lunch och nu får vi väl se vad som kommer att ske resten av dagen, kanske åker och badar eller någonting, får se.