I min kameraväska

 
KAMERA
Canon EOS 600D - Kameran som jag fick julen 2012, då fick min gamla Canon EOS 1000D bli utbytt mot denna. Den filmar i HD och jag är nöjd med den.
 
 
OBJEKTIV
Canon EF 50mm f/1.8 - Mitt mest använda objektiv i samlingen. Bra möjlighet till stor bländare och fångar fina färger. Perfekt till att fota porträtt, djur, mat, vardagsbilder osv. Funkar att fota allting med detta i stort sätt. Helt klart favoriten bland mina objektiv.
 
Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS - Standardobjektivet som följde med kameran. Det är inget objektiv som jag rekommenderar eftersom jag själv inte gillar att fota med det.
 
Canon EF 75-300mm f/4-5.6 II - Ett zoomobjektiv som dock saknar bildstabilisator vilket gör att jag nästan aldrig använder det här heller. Hade det inte saknat stabilisator hade det nog varit bland mina mest använda skulle jag tro.
 
ÖVRIGA TILLBEHÖR
Ca 50GB minne
Canon fjärrutlösare RC-6
Kameraväska utav märket kayoba
Stativ (något märke)
UV-filter
 
REDIGERINGSPROGRAM
Photoshop Elements 11
PhotoFiltre