Helgen.

Då var helgen över och det var måndag igen, en dålig måndag. Började med lektioner från 8.20 till 11.20. Sen hål till 14.00 då vi skulle ha matte (trodde jag och Sofia) så vi väntade i stan. Köpte glass, cola och naturgodis som vi tröck i oss hemma hos min farmor. Sen fick vi reda på att lektionen var inställd så vi hade lika gärna kunnat åka hem 11.20 istället för att väntat i stan till 14.00. Så himla surt.
 
Tänkte berätta min ganska ointressanta helg lite kortfattat som började med vanlig skoldag i fredags, och efter jag slutat träffade jag några som jag gick med på stan fram tills jag åkte hem kring 4. Fick maxmat till middag och sen for jag till LÅ och var med några personer, vilket först inte var tanken men det blev så.
 
I lördags var jag med min familj i LÅ där jag fixade lite grejjer samt gick igenom matmarknaden. Köpte thaimat samt fudge. Sen red jag ut i skogen på Tobbe med Sofia och Carra. En långtur på över 1,5 timme där vi red en ''runda'' vi inte ridit innan. Sen sov hon hos mig, vi åt cheesecake, bara chillade och somnade tidigt. 
 
Igår vaknade vi väldigt tidigt hemma hos mig, såg nån väldigt konstig film och åt mat haha. Sen for vi till Heden och när vi varit där for vi tillbaka till mig där vi såg VM finalen i hoppning och åt palt. Sen på kvällen gjorde jag inte mycket mer än åt godis och tittade på ett avsnitt av Big Brother. Ikväll lär det väl bli ungefär samma lugna kväll fast framför ph + tvätta litegrann. Aja vi hörs!