2017-01-11

Hej på er! Idag startade jag min morgon med lermask i ansiktet, en lång dusch och våfflor till frukost framför youtube. Underbart att vara långledig. Nu sitter jag och kikar i veckorevyn som jag köpte i lördags, inte hunnit kolla i den förrän nu. Älskar denna tidning och speciellt att läsa horoskop, alltid det första jag gör hehe. Tycker alltid att det stämmer in så bra på mig därför jag fortsätter att läsa.
 
Idag (precis som igår) kommer min lillebror hit med buss direkt efter skolan. Blir väl att äta lite chokladbollar idag också och kolla på något på TV, nyttigt och bra mellanmål ha-ha... Ska även jobba lite hemifrån idag med min business, skönt att kunna sitta i soffan med en filt och ändå få någonting gjort. Så ska jag även ta tag i att städa litegrann i lägenheten. Ha en bra onsdag alla fina!