Fredag-Måndag

Hej på er! Fredag spenderades inne i stan med en massa folk till nån gång på natten. Sen på lördagkväll for jag och Sofia till Oskar A där kvällen spenderades med några personer. Vi åt maxmat, såg film osv. Vi for hem nån gång på natten kring tjugo över tre tror jag det var så vi somnade inte förrän kring efter fyra nån gång. På söndagen vaknade vi kring halv 11 och ganska direkt efter vi ätit litegrann cyklade vi till henne där jag red dressyr för henne på Tobbe, och det gick faktiskt bra. Senare på eftermiddagen hämtade pappa mig och så sov jag en stund när jag kom hem, fram tills typ halv sex eller något då jag for och red Joel. Och efter det for jag och mamma till Max där vi köpte med oss mat hem. Idag då så har jag inte gjort så mycket fram tills klockan 5 då jag mötte upp Matilda i stallet. Vi åkte ner till badstranden och fotade. Sen for vi tillbaka till stallet, åt pringles osv och väntade tills solen började gå ner och då fotade vi en massa bilder. Det var lite kort om senaste dagarna. Snart kommer ett inlägg med bilder från dagen upp.