Sammanfattning (veckan)

Bild från igår på Joel.
Var ett tag sen jag tittade in här senast men har haft annat för mig nu när det är sommarlov. Sommarjobbar ju och den tid jag inte gör det vill jag hitta på så mycket andra saker som jag bara kan. Då prioriteras inte bloggen i första hand. Tror många är i samma sits som mig just nu, eller?
 
Det jag hunnit med senaste dagarna är ialf att ha avklarat första jobbdagen samt ytterligare tre jobbdagar (tors, lör, sön). Provat rida och hoppa Cream på bränslan, fotat Johanna och Cian och sovit hos henne. Varit i Luleå med hon och Eveline, ätit frozen yoghurt och frukt vid hamnen samt shoppat. Varit två dagar på Hamnfestivalen med Sofia, grillat marshmallows samt att hon sovit två nätter hos mig. Legat ute flera timmar och bättrat på brännan samt tagit mitt första dopp för denna sommaren och ridit tre bra pass på Joel. Ett i onsdags, ett igår och ett idag. Idag badade vi litegrann i älven samt red dressyr barbacka i paddocken i alla gångarter. Han har varit superfin alla dagar jag haft honom. Och ja nu är första jobbveckan slut och ny arbetsvecka framför sig men först en dag ledigt imorgon! Vi hörs!