Gårdagens hoppning (film)

Igår for jag, mamma, Elin och Julia in till Bränslan med Jack och Greta eftersom vi skulle hoppa. För mig blev det sista sprången inför Gällivare tävlingen i helgen. Vi började att rida fram i alla gångarter och sedan hoppade vi fram på ett litet plank. Efter att vi gjort det så hoppade vi bana, 5 hinder + en kombination. Jag hoppade banan på LB/LA höjd och det gick superbra förutom en miss av mig, så blev ett stopp. Men annars rullade det på. Tog om hela banan igen sen och vi tog oss igenom utan rivningar och stopp denna gång. Hoppade även en liten omhoppning på tre hinder + kombination och han var ganska så med i svängarna faktiskt så även den kändes helt okej. Avslutade sedan med att hoppa det lilla planket en gång och sedan banken.
 
Fick en grymt bra känsla inför i helgen, och så när alla andra senaste hoppträningarna gått som en dans. Så himla glad och hoppas verkligen att han är lika fin i helgen och inte taggar upp sig/blir nervös. Lite typsikt han, haha!
 
Eftersom mamma filmade så bjuder jag på en kort instagram film, heter emilialarss0n där.