Hoppning på bränslan

Bild från LRF tävlingen
Idag for jag och mamma till Bränslan med Jack eftersom jag skulle hoppa. Började att rida fram honom i alla gångarter och sen började jag hoppa på ett räcke, sedan ett vitt/gult plank och sen en oxer, och allt det gick jätte bra men taggad var han. Efter det så hoppade jag en bana på 6 hinder. Först oxern, sen planket, sen en linje med först ett räcke med sockerbitar under + en bom och ett räcke, sen ännu ett räcke och som sista hinder också ett räcke. Några av räckena fick ''sväva'' litegrann så att alla hinder itne skulle se likadana ut. Men det gick jätte bra idag, han varken tittade/rev/stannade på något hinder.
 
Han var super taggad, tyckte det var roligt och hade bra bjudning mot hinderna. Jag är jättenöjd och fick en betydligt mycket bättre känsla inför nästa helg nu! Ska bli jätte roligt och extra roligt om Jack är sitt rätta han