Senaste dagarna

Smakprov på Eveline & Rut, i lördags
I lördags så for jag hem till Eveline i Sunderbyn. Vi började med att ta hennes moppe till Storheden där vi handlade ben & jerrys, pepsi, munkar och godis och sen for vi tillbaka till henne igen och sen till stallet där jag fotade hon och hennes fina ponny Rut och sen vidare till nästa stall där jag fotade hon och Pavve. Bilder kommer upp senare. När vi kom hem till henne igen fixade vi oss litegrann och sen drog vi till max kring halv 10 och åt mat. Efter det tog vi moppen och for vi vidare in mot Luleå där vi hamnade hos några och var med massa folk hela kvällen/natten. Slutade med att vi tog bussen hem klockan 6 på morgonen med några av de andra, hehe. När vi kom tillbaka till Eveline sov vi två timmar innan jag for hem. Lite senare när jag hade kommit hem skjutsade mamma mig till stallet där jag fixade hö och vatten och red ut i skogen och rensade tankarna på bästa Jack. Sen sov jag typ halva dagen igår också när jag hade kommit hem från stallet. 
 
Nu har jag precis ätit maxmat och nu ska jag ha lite så kallad bloggtid. Ska fixa lite inlägg åt er och även pillra lite med designen eftersom det är lite små saker jag inte riktigt blev nöjd med när jag gjorde den. Ikväll blir det hoppträning med Jack för Kicki.