Söndag

Mjukglass jag åt idag / Halvsöt Jack igår
Idag var vi klar med allting i stallet före klockan halv 7 på morgonen, eller ja klar med allt förutom att motionera Jack. Så for hem och slog igång en film och somnade lika snabbt. Sen när jag vaknade redigerade jag lite bilder fram tills jag for in till stan och tröståt glass eftersom de inte blev någon tävling för min del idag.. For ialf sen till stallet och tog ut Jack på ridbanan. Mamma och Elin var med och jag testade hoppa några språng med honom för att se hur han var idag. Ja tror ni inte han var hur taggad som helst, och hoppsuget fanns verkligen där. Han bara flög över ett hinder på 90cm. Denna ponny alltså. Men man kan ju säga en sak ialf, han är otroligt känslig. Är inte allt helt perfekt så funkar det inte riktigt för han, haha.
 
Jag har nyss ätit kycklingsallad till middag och snart blir det smulpaj med hallon. Idag har jag inte haft någon söndagsångest faktiskt (men den lär komma eftersom en del plugg väntar) men kanske är så när man inte varit i skolan på flera veckor och bara har några dagar kvar innan sommarlov.