Fix inför morgondagen ✔️

Idag har jag hunnit med en hel del saker faktiskt, vilket var planen också eftersom det är tävling imorgon och på söndag. Ska försöka kortfatta detta inlägget litegrann då det blir mobilblogg nu ikväll, sen måste jag orka upp imorgon kvart över fem då klockan kommer att ringa! ;)
 
Idag var vi en sväng hos några och hälsade på en liten och otroligt söt hundvalp. Vi har även varit på Hööks där jag köpte schampo och ett tredelat bett som jag ska testa att ha på Jack nu i helgen. Även en storlek mindre än de tvådelade betten han har, ja ett mer passande bett kan jag då säga! Prövade att rida honom med det idag så kommer att köra på det + micklem träns imorgon ialf. Har även duschat honom idag vilket han inte alls tyckte om + knoppat manen. Sen fick han stanna inne i boxen med ett gosigt fleecetäcke med hals och stalltäcke på sig istället för att gå ut i regnet igen. Har även putsat all utrustning och packat allt i stallet + putsat och packat det som ska med här hemma. Även hunnit med att fara in till stan och köpt glass nu under kvällskvisten, mysig uppladdning inför imorgon! Är super taggad inför imorgon iväg hoppas på att Jack också är det! Nej nu ska jag sova så jag orkar upp, godnatt!