Mina tankar & känslor inför...

Eftersom jag och Jack har haft lite ups and downs så har jag beslutat att göra klassbyte inför tävlingen i helgen. Har gått ner i klasserna och hoppar inte LB vilket jag skulle gjort båda dagarna. Ska istället bara tävla lätta klasser för att han ska få känna att det är lätt och bli säker igen om det är något sådant som spökar i hjärnan på honom. Målet kommer vara att ta mig igenom alla starter och såklart försöka nolla, men bara känslan är bra så blir jag glad. Vi får helt enkelt se hur allting blir efter Luleå tävlingen, hur det blir med Gällivare, klasser där osv. Det visar sig. Men nu ska jag bara fokusera på den här tävlingen och göra mitt bästa och hoppas på att Jack vill göra samma sak! Senaste sprången jag tog med honom så kändes han som sig själv, taggad och hade verkligen flytet jag ville. Imorgon blir det lite dressyrjobb med Jack, kommer även testa några språng också för att känna av honom, men som sagt är det inte hoppning jag kommer fokusera på utan bara några språng. Bästa Jack!