Spooks

Spooks väst + Spooks ridsockar / Hööks
Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Vaknade hyfsat tidigt, gjorde mig i ordning och for till stallet. Jag började med att mocka och sen kom Matilda och då fotade vi vanliga porträtt och sen lite hemliga bilder på Jack som jag inte får visa er förrän lite längre fram! Nyfikna? ;) Efter jag varit i stallet följde jag med mormor & morfar till Storheden där vi åt på en restaurang, sen var jag en snabbis på Hööks där jag köpte ett par marinblåa Spooksridsockar och av mormor & morfar fick jag en svart/marin Spooksväst! Tycker om den supermycket!!
 
Efter vi varit där borta följde jag med till dom och åt tårta eftersom mormor fyller år idag och sen hämtade mamma mig. Då var et bara snabba sig till stallet, lasta ponnyerna och dra in mot dressyrträning på ridklubben för Kajza.