8 random

• Jag är väldigt lättstressad och har svårt att koppla av och ta det lugnt.
 
• Blir alltid sista minutenplugg för mig och det är för att jag har väldigt svårt att fokusera/koncentrera mig och ta tag i saker, vilket är väldigt jobbigt.
 
• Jag äääälskar inredning och vill i stort sätt hela tiden göra om i mitt rum. Skulle helt klart vilja jobba med inredning av något slag, eller något inom fotografering.
 
• Är lite smått beroende av snapchat, över 130 000 i snapscore.. hehe.
 
• På senaste tiden har jag inte alls fotat lika mycket med min kamera som jag brukat göra, måste helt klart bli ändring på det.
 
• Ibland kan jag bli deppig och få konstiga tankar på kvällarna.
 
• Jag älskar Chai Latte, tycker det är så gott & mysigt att dricka.
 
På senaste tiden har jag spenderat största delen av mina pengar på kläder, vilket jag faktiskt aldrig gjort tidigare.