Sommaren 2014

 
En inblick av min sommar i bilder.
 
Ännu en sommar har passerat. Alltså, vad ska jag säga egentligen.. riktigt rolig och lyckad. Visst har en del tråkiga saker också inträffat men så är det väl nästan alltid. Största nackdelen med lovet var väl att det var alldeles för kort och nu har vi ju redan hunnit vara i skolan drygt 1 vecka och höstmånaden är redan här, September. Känns nästan som om hela lovet gick på bara någon timme men sen när man faktiskt inser allt man har hunnit uppleva så inser man faktiskt att det har varit såå långt!
 
Under sommaren 2014 har jag hunnit med att sommarjobba, vilket såklart inte var det roligaste men det dög och jag fick bra med lön. Jag förnyade även min garderob kan man väl säga med massor av nya kläder, accesoarer och saker. Jag åt på Max flera gånger per vecka och jag vände på dygnet helt och hållet. Var ute flera nätter under sommaren med folk och haft det superroligt. Var på lite missions och så haha. Jag var i Piteå och hälsade på släkt samt varit på Havsbadet. Jag har även tatuerat mig, vilket jag velat göra rätt länge och nu gjorde jag det lite spontant. Jag umgicks även med mina vänner samt lärde känna en del nya personer, spenderat tid i stallet med de fyrbenta, gjorde goda bruncher och frukostar och njöt av sommaren.